آب و هوای تایلند
نوشته شده توسط : شیما

وضعیت آب و هوای تایلند:

تایلند دارای آب و هوای گرمسیری همراه با درجه رطوبت بالایی است. درجه متوسط حرارت در این کشور حدود 30 درجه سانتیگراد بوده که از 23 تا 32/5 در نوسان است .تایلند یکی از کشورهای گرم نسبتا مرطوب حاره ای است. اقلیم موسمی با فصل بارانی از ماه می شروع شده و تا سپتامبر ادامه دارد و بقیه فصل نسبتا خشک سال می باشد. در مارس و آوریل بالاترین درجه حرارت و در دسامبر و ژانویه پایین ترین درجه حرارت را شاهد هستیم. متوسط درجه حرارت 28/1 درجه سلسیوس می باشد.

وضعیت آب و هوای تایلند بطور کلی به سه دسته گرم، بارانی و سرد تقسیم می شود. بهترین فصل برای سفر به تایلند بین ماههای نوامبر تا فوریه است که از گرمای هوا کاسته شده و بارش باران هم در این زمان کاهش میابد. در این موقع از سال دمای هوای تایلند در روز 28 درجه و در شب 12 درجه سانتیگراد خواهد بود هرچند که در هر فصلی از سال به دلیل نزدیکی تایلند به دریا و معتدل بودن آب و هوای آن سفر به این کشور زیباست .

توجه :

در بانکوک معمولا باران زیادی در ماه‌های آگوست (۱۱مرداد تا ۱۰ شهریور) و سپتامبر (۱۱شهریور تا ۹ مهر) می‌بارد و در اکتبر (۱۰ مهر تا ۱۰ آبان)به بیشترین حد خود رسیده و سیلاب‌هایی نیز در شهر جاری می‌شوند.





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , تور پوکت , تور پاتایا , تور بانکوک پاتایا پوکت , تور تایلند ارزان , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند نوروز 94 , ,
:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور تایلند نوروز 93 , ارزانترین تور تایلند , تور ارزان قیمت تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند دقیقه 90 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند با نرخ ویژه ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: